Çok yakında
yeni web sitemiz ile hizmetinizde olacağız.

  

 

 
 
   
 
 
 
 
 
 
Sizin için Dünyayı elimize aldık.
 
PAZARLAMA STRATEJİLERİ ve MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

 â       Trendler ve Değişim Süreci

 â       Müşteride Değişimi ve Beklentiyi Yönetmek

 ·         4P ( Product, Price, Place, Promotion )

 ·         4C (Customer Value Added, Cost to Costumer, Convenience, Communication)

 ·         Beklentileri Yönetmek ve Yönetişim Döngüsü

 â       Pazarlama Yönetimi, Stratejileri ( Doğru Müşterinin Seçimi ) ve 4P

 ·         İşletmenin Pazarlama Stratejisine Göre Müşteri İlişkileri Süreçlerinin Yapılandırılması ( Amaç / Strateji / Taktik / Politika )                              

 ·         Pazar Talebini Tahmin Edebilme – Ölçebilme Beceri ve Sistemleri

 ·         Potansiyel Pazar

 ·         Hedef Pazar

 ·         Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazar Araştırması

 ·         Pazarlama Bilgi Sisteminin Önemi

 ·         Pazar Araştırmasının Aşamaları / Pazar Araştırma Grupları ve Faydaları

 ·         Pazar Segment Araştırması Workshop

 ·         Pazar Rakip ve Fiyat Araştırması Rekabet Stratejileri Workshop

 ·         Satışa Yönelik Pazarlama / Pazara Yönelik Pazarlama / Ürüne Yönelik Pazarlama

 ·         Stratejik Pazarlamanın Aşamaları

 â       İlişkisel Pazarlama ( One to One Marketing/Direct Marketing )

 ·         Geleneksel Satış ve İlişkisel Pazarlama Kıyaslaması

 ·         İlişkisel Pazarlama ve Avantajları

 ·         İlişkisel Pazarlamanın Adımları

 ·         Kurum SWOT’u ve Rolü

 ·         Müşteriler ve Segmentler

 ·         Segmentasyon Kavramı ve Segment Beklentileri

 §  Üst Gelir ve Entellektüel Segment Beklentileri ve Önce Farklılık Stratejisi

 §  Alt Gelir Gurupları ve Önce Maliyet Yönetimi Sonra Farklılık Stratejisi

 ·         Veri Tabanı Oluşturma

 ·         Pareto Analizi ve Optimizasyon

 ·         İlişkisel Pazarlamaya Geçiş Workshop

 â       Fiyatlandırma ve Geleneksel Rekabet Stratejileri

 ·         Fiyat Belirleme ve 4P Pazarlama Karması

 ·         Ürün, Hizmet ve Hizmet Kavramları

 §  Somut Ürün / Öz Ürün / Genişletilmiş Ürün

 ·         Fiyatlandırma Yöntemleri

 ·         Geleneksel Rekabet Stratejileri

 â       Paydaş Müşteri Dağıtım Kanalları

 ·         Kısaca Tedarik Zinciri Yönetimi Mantığı

 ·         Dağıtım Kanalı Türleri

 ·         Bayilik mi? Franchising mi?

 ·         Dağıtım Politikaları

 â       Anahtar Müşteri ( Key Account ) İlişkileri Yönetimi

 ·         Anahtar Müşteri Veritabanı ve Risk Yönetimi

 ·         Anahtar Müşterilerle Süreç Takibi ve İletişimi

 â       Küreselleşme Surecinde Müşteri İlişkileri Yönetişimi ve 4C

 â       Değişim ve Müşteri Ustun Süreçler ( CRM )

 ·         Değişim ve Risk Yönetimi

 ·         Hızlı Değişime Çözüm Olarak CRM

 ·         Müşteri Odaklı Olmak / Müşteri Odaklı Değişimi Yönetmek

 ·         Müşteri İlişkilerinde Fark Yaratmak

 ·         Beklenti ve Urun Yönetimi, Urun, Genişletilmiş Urun

 ·         Müşteri Omur Boyu Yasam Değeri ve Döngüsü

 ·         Urun Pazarlamadan Fayda ve Çözüm Pazarlamaya Workshop

 â       Yeni Küresel  Rekabet Stratejileri, “Farkı Yönetmek”, “Maliyetleri Yönetmek”

 ·         Müşteri İlişkilerinde Fark Yaratma ve Beklenti Analizi Workshop

 §  Tatmin Olmamış Beklentileri Yakalamak, Bu Beklentileri Karşılayarak Farklılaşmak

 ·         Müşteri Hizmet Düzeyi Politikaları

 ·         Müşteri Şikayetlerini / Önerilerini Ele Alma

 ·         Müşteriyi Elde Tutma, Geri Kazanma ve Sürdürülebilir İlişki

 ·         Çağdaş Rekabet Unsurları ve Maliyet Yönetimi

 ·        Hedef Maliyetleme

 ·         Rekabetçi Strateji Geliştirmek, SWOT, Kritik Başarı Faktörleri, Değer Zinciri

 ®     Uygulama Tiyatrosu

 ·      1. Perde,  Müşteri Pazar ve Segment Araştırma Strateji

 ·      2. Perde,  Müşteri İlişkileri ve Beklentilerin Algılanması

 ·      3. Perde,  Uygun Çözümlerin Planlanması Projelendirilmesi

 ·      4. Perde, Çözümün Uygulanması ve Memnuniyetin Analizi

 ·      Başarı ve Başarısızlık Öyküleri

 ®     Müşteri İlişkileri Yönetimine Geçiş İçin Ana Yol Haritası Uygulaması

 ®     Workshop